Η εκπαίδευση αποτελεί σημαντικό εργαλείο για ιδεολογικές και πολιτικές σκοπιμότητες, ειδικά σε περιόδους κατοχής και προσπάθειας “επιβολής” της κουλτούρας του “κατακτητή” στον πολιορκημένο.
![](http://www.inculture-project.gr/wp-content/uploads/2022/02/The-School-Of-Mr-Giovanni-1024x737.png)
Με την εγκατάσταση τους στα Δωδεκάνησα το 1912, οι Ιταλοί ξεκίνησαν σταδιακά την εφαρμογή της εκπαιδευτικής τους πολιτικής, με στόχους που διακυμάνθηκαν μεταξύ 4 διαφορετικών φάσεων με απώτερο στόχος της τελευταίας τον εξιταλισμό των Δωδεκανησίων.
Για περισσότερα ιστορικά στοιχεία αλλά και μαρτυρίες σχετικά με εκείνη την περίοδο, διαβάστε το αφήγημα “Παιδεία στα Δωδεκάνησα: κλείσιμο των σχολείων“.
#InCulture #RhodesProject #ITE #OralHistory